lördag 10 mars 2012

BrewDog - Hops Kill Nazis



Humle stinn Imperial Red Ale från BrewDog

Mörkt oxblodsröd nästan mot svart vätska med kraftigt smutsvit skum.

Söt frisk humlig doft, persikor på burk säger min tjej och det stämmer. 

Söt och fyllig blommig smak, det dyker upp en smak och försvinner lika snabbt som jag inte kan placera riktigt, ser krispiga färska ärt skidor framför mig. 
En väldigt tydlig beska som håller i sig, alkoholen värmer smaken.

En ganska extrem öl, känns som en söt kraftig IPA. 
Jag gillar den men den kan nog va svår att ta till sig, tjejen tyckte bara den va besk och det va mget för mig som hon sa. 
Men värt att prova ;) 


Land: Skottland
Alkoholhalt: 7,8 %
Pris: 32,90 / 355ml 
Nr: 11680
Tillgänglighet: Tillfälligt sortiment
Bästföre 13.01.13


Betyg 3,7 av 5


  

Brewery process diagram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar