tisdag 28 februari 2012

Nya lanseringar i Mars :)



Passa på !

På torsdag kommer det nya öl till systembolaget.
Det är Mars släppet och det finns några att välja på.
Det kommer 9 öl i det tillfälliga sortimentet, dom ser du här

Jag är mest nyfiken på St Erics Porter (1461) och Brooklyn Black Chocolate Stout (11626) (som inte står med i listan med dom andra men som du hittar här
Brooklyn ska va ett superfynd för sina 19,90:- flaskan om man får tro vad jag hört.

Även Sigtuna East Coast IPA (1436) och Karmeliten Kloster Doppelbock (1595) och Fruh Kölch (1571)
verkar fina.

Det lanseras också småpartier av 20 öl som du hittar här. Merparten av dessa kostar 70:- och uppåt så det blir fort dyrt. Dessa kan man inte köpa i alla butiker men misströsta inte, använd E-beställningen som funkar toppen bra alla gånger jag gjort detta.

Jag kommer rikta in mig på :
Mohawk Black Rocket Porter (11655) (Man blir sällan besviken på dessa öl)
BrewDog Hops Kill (11680)
Innis & Gunn Irish Cask (11605) (Förra ölen Spiced Rum va en super besvikelse, men det kan funka)
Russian Imperial Porter No4 (11670)
Cigar City Humidor Series IPA (11610) (Hyllad IPA Lagrad på cederträ)

Old Rasputin Barrel Aged från North Coast (11600) Ska också va något i hästväg men med ett literpris på 375,60 får man välja sina fighter, den kanske får stryka på foten den här gången också....

Kör för glatta livet, det öppnar 10.00 !



Ja ja, jag kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar