torsdag 7 mars 2013

Banne mig! Jag fick tag i två flaskor Trappist Westvleteren 12 (XII)


Banne mig! Jag fick tag i två flaskor Trappist Westvleteren 12 (XII)
Det va ju alldeles fantastiskt, troligen enda chansen att få tar i denna i Sverige.
Efter att ha kollat runt lite i lokala medier så hängde sig och kraschade systemets sida för många, och det har den gjort för mig med ett par gånger vid andra tillfällen.
Flaskorna tog slut på typ en sekund verkar det som.
Vet ett par stycken som satt laddade men inte fick tag i några så det måste varit otroligt tryck.

Får återkomma om den här när den kommer hem, hoppas nu bara den gör det. När jag beställde Alesmiths IPA som ska vara världens bästa IPA så fick jag också en flaska men dök den upp på systemet? Nej, det hade blivit fel.

Dock var leverantören så tillmötesgående att dem fixade fram den tillslut så ett par månader senare ringde det från systemet och dem hade fått min flaska. Tror det va Great Brands men kan ha fel…

Det lär ju inte hända med Westvleteren 12 om det skulle krångla…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar